L’Esbart organitza una nova edició de la Calçotada Popular el proper diumenge 9 de febrer al Pavelló del Mig de Sant Joan Despí. Si voleu menjar calçots, graellada de carn i retrobar-vos amb els amics de l’Esbart, no dubteu en apuntar-vos!
Ja s’ha convertit en una tradició que, en aquestes dates, l’Esbart prepari una Calçotada Popular. A més, des de l’any passat fem coincidir aquesta cita amb el Festival Infantil d’Esbarts que enguany arriba a la cinquena edició. El grup Bitrac Dansa Igualada, l’Esbart Joaquim Ruyra de Blanes i l’Esbart Lluis Millet de Barcelona són els convidats d’enguany d’aquesta ballada que forma part de la Roda d’Esbarts Catalonia.
El Festival començarà a les 12 del migdia i la Calçotada a les dues. Recordeu que és important que us apunteu i pagueu abans del 5 de febrer. Estarem venent tiquets al local el dimecres de 18h a 21h. Animeu-vos!
Més informació info@esbartdansaire.cat